A Borsodi Sörgyár tavaszi akciójával jelentős támogatást nyújt összesen 40 NB I-es és NB II-es labdarúgócsapatnak.
A 'Sörözz a csapatodért' elnevezésű kezdeményezést csütörtökön sajtótájékoztató keretében jelentették be a Borsodi Sörgyár, az akció március 16-tól május 31-ig tart. A drukkerek ez idő alatt a Borsodi és a Borsodi Friss sörök kupakjaiban és a nyitófülein található kód segítségével támogathatják kedvenc együttesüket úgy, hogy a gyár honlapján keresztül jóváírják a talált kódot. A szurkoló által kiválasztott klub - a Borsodi által nyújtott alaptámogatás fölött - minden jóváírt kód után tíz forintot kap, míg a drukkerek között az akció időtartama alatt értékes nyereményeket sorsolnak ki.
Dr. Borbély Zoltán, a Magyar Labdarúgó Szövetség Jogi- és Sajtóirodájának vezetője elmondta: az MLSZ csak indirekt eszközökkel támogathatja a futballklubokat, a sörgyár kezdeményezése pedig éppen ilyen közvetett eszköz az egyesületek segítésére.
- Ahogyan az hétfőn, a Magyar Labdarúgás Fórumán is elhangzott, az MLSZ célja a közösségteremtés, ennek megvalósítására ez az akció is jó lehetőséget biztosít. Jelenleg az élvonalban és a másodosztályban 2800 az átlagos nézőszám, ezt mindenképpen növelni szeretné a szövetség, s úgy gondolom, a Borsodi kezdeményezése ebben a tekintetben is segítséget nyújt - fogalmazott Borbély Zoltán.