Új marketingigazgató a Borsodi Sörgyárban

2007. január. 26., 08:50   |    

Új marketingigazgató a Borsodi Sörgyárban

Ismét igazgatói pozícióban felel egy szakember a magyar labdarúgás legnagyobb támogatója, az NB I névadó szponzora, a Borsodi Sörgyár marketingfeladataiért. Az új igazgató, Mészáros Zsolt az Unilevertől érkezett.

Januártól Mészáros Zsolt lett a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója. A szakember nagy tapasztalatokkal rendelkezik az FMCG termékek kommunikációjában, ugyanis korábban öt éven át vezetői posztot töltött be az Unilever Élelmiszer Üzletágában.

(Fotó: www.kreativ.hu)


A hírkategória további hírei

Bajnokságok / Kupák
Az FTC és az ETO jutott a bajnoki döntőbe
Bajnokságok / Kupák
Bajnok a Kisvárda, kiesett a Tatabánya
Bajnokságok / Kupák
Nagy lépést tett a bennmaradás felé a Nyíregyháza
Bajnokságok / Kupák
Kispesten tehet lépést az élvonal felé a Kazincbarcika

Főszponzoraink

  • Adidas
  • OTP Bank
  • TMP
  • Mol GBS

Szponzoraink

  • Macdonalds