A MOL vadonatúj platformon mutatja be a férfi labdarúgó MOL Magyar Kupa aktualitásait. A molkupa.hu oldalán a futballszurkolók mindenről értesülhetnek, ami a tévéből kimaradt: a legfrissebb hírek mellett a csapatok, játékosok, valamint a csapatokhoz kötődő szurkolók bemutatása, interjúk, videós tartalmak és számos érdekes sporttörténet is helyet kap.
A MOL és a Magyar Labdarúgó Szövetség együttműködése révén a 2020–2021-es szezontól új lendületet kapott a legrégebbi magyar kupasorozat. A mérkőzések izgalmáról az átalakított, egy mérkőzéses kieséses rendszer gondoskodik. A szezon két legjobb csapata pedig 2021 májusában méri majd össze erejét a MOL Magyar Kupáért az ország talán legszebb, de mindenképpen legnagyobb stadionjában, a Puskás Arénában.
Erős szemléletváltás a magyar futballban
Az 1909-ben indult rangos és népszerű férfi Magyar Kupa kapcsán a MOL nem csak névadó szponzor, a vállalat komoly marketing és kommunikációs támogatást is biztosít. A most elindult molkupa.hu oldalon a szurkolók értesülhetnek a MOL Magyar Kupa legfrissebb híreiről, érdekességeiről.
– Nagyon erős szemléletváltás figyelhető meg a magyar fociban az elmúlt években, mi ezt szeretnénk tovább erősíteni. Igazán jó helyzetben vagyunk, hiszen a MOL és az MLSZ nagyon jó csapatot alkot. Emellett külön öröm számunkra, hogy ezzel a weboldallal azoknak a kisebb csapatoknak is megjelenést tudunk biztosítani, akik erőn felül teljesítenek és érnek el sikereket a MOL Magyar Kupában – mondta Pantl Péter, a MOL kommunikációs igazgatója.
Az új logót, himnuszt, valamint a megreformált lebonyolítást követően a weboldal is hűen tükrözi a MOL Magyar Kupa alapértékeit.
Út a Puskásba
A MOL Magyar Kupa döntőjéig eddig 36 különböző egyesület jutott el, közülük 18-nak sikerült elhódítaniuk a trófeát. A „kiszámíthatóság” és a „papírforma” címszavak nem szerepelnek a nemzeti kupa szótárában, ugyanis az elmúlt négy évben nem történt címvédés.
A molkupa.hu-n a MOL Magyar Kupa 111 éves történelmét egyedülálló módon, évtizedenkénti bontásban mutatják be a kupagyőztesekkel, korabeli képekkel, valamint a legérdekesebb történetekkel megfűszerezve a statisztikákat. De nem csak színes visszatekintések jellemzik majd az oldalt, az „Út a Puskásba” című rovatban természetesen a február elején folytatódó sorozat eddigi mérkőzései is helyet kapnak, megszólalnak a főszereplők, azaz a játékosok, játékvezetők és természetesen a szurkolók is, akikkel izgalmas interjúkat is olvashatnak a weboldalra látogatók.
A MOL Magyar Kupa 2021. február 10-én a 8. fordulóval – a legjobb 32 közé jutott csapatok összecsapásaival – folytatódik. A nyolcaddöntőbe jutásért 12 NB I-es, 13 NB II-es, öt NB III-as, és két megyei I. osztályú együttes lép majd pályára. A MOL és az MLSZ egyetértenek abban, hogy a nemzeti kupasorozat alapértékeihez hűen, az esélyegyenlőség elve mentén minden klubnak megjelenési felületet kell biztosítani a www.molkupa.hu weboldalon.
Sipos Jenő, a Magyar Labdarúgó Szövetség szóvivője elmondta:
– A futball mindannyiunké, a kupa a bajnoki osztálytól vagy a földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül mindenkinek lehetőséget ad arra, hogy megmutassa magát ország-világ előtt egy rangos sorozatban. A főtámogatóval közös célunk, hogy a kupafordulók igazi örömünnepé váljanak az ország minden régiójában, ahol egy-egy meccsen bármi megtörténhet, akár több osztálynyi különbség is eltüntethető. A tévéközvetítéseken keresztül vagy akár a járvány múltán a helyszíneken, a szurkolók testközelből láthatják a csapatokat, sztárjátékosokat. A most elindított oldal is abban segít, hogy közelebb kerüljenek egymáshoz a szurkolók és játékosok, emelve a sorozat presztízsét, értékét, népszerűségét.