Szombat estére immár 15 különböző helyszínen zajlott le a Sport TV és az MLSZ közös Családbarát Mérkőzés-kampánya. A sorozatot értékelő sajtótájékoztatót Debrecenben, a Nagyerdei Stadionban rendezett első tétmérkőzés előtt tartották.
A debreceni Nagyerdei Stadionban megrendezett kampányértékelő sajtótájékoztatón kiderült, a Sport TV és az MLSZ is sikeresnek ítéli a 2014-ben útjára indított Családbarát Mérkőzés-kampányt. Ez a rendezvénysorozat a korábbi Családbarát Stadion-verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított az OTP Bank Liga minden csapatának, hogy igazi családi eseményt szervezzen. A klubok önként vettek részt a rendezvénysorozatban, és az együttműködésből igen színvonalas rendezvények születtek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy állomás még hátravan május 17-én, Kaposváron.
Szombat estére immár 15 különböző helyszínen zajlott le a Sport TV és az MLSZ közös Családbarát Mérkőzés-kampánya. A sorozatot értékelő sajtótájékoztatót Debrecenben, a Nagyerdei Stadionban rendezett első tétmérkőzés előtt tartották.
A Sport TV, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden stadionban szerveznek egy-egy Családbarát Mérkőzést. Ezeken az eseményeken a gyerekek és kísérőik családi szektorban szurkolhatnak, 80 fiatal kapja meg a lehetőséget, hogy kedvenc csapata kapusának rúgjon tizenegyest és 16 db 200 ezer Ft értékű wellness hétvégét sorsolnak ki. A Sport TV tulajdonosa, a Chello Central Europe csatornáin 10 hét alatt közel 150 millió Ft értékű felületet kapott a kampány. A Sport TV ezen felül élő közvetítéseiben és magazinműsoraiban is folyamatosan beszámolt a Családbarát Mérkőzések eseményeiről, sőt, az idény befejezését követően egy extra Zuhanyhíradó is bepillantást enged majd a mérkőzések hangulatába, ennek házigazdája Takács Rita lesz. Az MLSZ és a klubok is mindent megtettek azért, hogy a saját weboldalukon, kiadványaikban is népszerűsítsék a kampányt.
„Sikeres eseménysorozaton vagyunk túl, a klubok összefogása és együttműködése rendkívüli volt, hogy közösen tegyünk a családi szurkolás élményéért. Ennek az egyik részeredménye, hogy az eddig lejátszott 13 Családbarát Mérkőzésen, az összes csapat hazai átlagnézettségével összehasonlítva május 4-ig 5,2%-al nőtt a helyszíni nézőszám. Célunk, hogy ez a hangulat, élmény tovább terjedjen és a kilátogató nézők visszatérő, rendszeres látogatói legyenek a magyar stadionoknak. Ez egy hosszú folyamat, amelyben évek óta aktívan részt veszünk, hiszen hosszú távon elkötelezettek vagyunk a magyar futball támogatása mellett. Természetesen 2015-ben is folytatni kívánjuk Családbarát kezdeményezéseink sorát” – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.
Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője elmondta: „Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a családbarát mérkőzés-kampány sikerének. Az elmúlt időszakban jó néhány infrastrukturális fejlesztést hajtottunk végre, amely a kulturált, családbarát környezet kialakítását szolgálja. Ez a folyamat a következő két esztendőben gyorsabbá válik, és egyre látványosabb minőségi előrelépést hoz a stadionokban és a futballpályákon.”
A 2013-14-es bajnoki szezon Családbarát Mérkőzései: